ערוך תוכן

מי שביקר בממלכת הרוגע והיוגה לא יכול שלא להתגעגע לאוכל המקומי. קרנבל של טעמים וצבעים שרק מדינה של אנשים חייכנים ורגועים יכולה לייצר. כל מנה עשירה בשלל רכיבים ומגוון תבלינים שמשולבים במינון המדויק.

האוכל ההודי מתאפיין בבישולים ארוכים ואיטיים. הקטניות של הדאל צריכות את הסבלנות והנחת כדי להתרכך. הצ'פאטי נאפה בקצב שלו, וכנראה שבכל תפריט מסורתי יש גם קצת מהאופי של האנשים. המתנה של שעות להגעת האוכל במסעדות בהודו היא אירוע שלתיירים קשה להתרגל אליו ובעיקר קשה לשכוח.

הדרך הקלה לשלב את המטבח ההודי בקצב החיים הישראלי

אז מה יעשה הישראלי הממוצע שכבר חזר לארץ מהטיול הגדול ובכל זאת מתגעגע? אפשר לנסות לפנות כמה שעות בלו"ז וללכת למסעדה, או שאפשר להזמין משלוח אוכל הודי שנמצא ממש פה קרוב.

לא צריך לעלות על מטוס ולחצות יבשות, ואפילו לא צריך לצאת מהבית למסעדה ולחכות שהמנה תתבשל. אפשר להישאר בבית או במשרד, ולהזמין את נפלאות הקארי ישר אליך.

המטבח ההודי מסייע לאורח חיים בריא

עוד אלמנט שאסור להתעלם ממנו, במיוחד עבור מי שנוהג להזמין אוכל, הוא הערכים התזונתיים של המזון. השילוב הקטלני של אורח חיים יושבני, של כילוי שעות על גבי שעות מול המסך, יחד עם צריכה יום יומית של מזון מהיר, היא אחד מגורמי הסיכון הגבוהים בעולם המערבי.

האוכל ההודי המסורתי הוא דרך מעולה להתגבר מעט על ההרגל הרע הזה, מאחר והוא מתאפיין בעושר תזונתי. האוכל ההודי מבוסס על הרבה קטניות. אלה מספקות מנת חלבון חיונית, לצד ברזל. שומן רווי כמעט ונעדר לחלוטין מהתפריט, ובעת הצורך נעשה שימוש בשמנים בריאים. הצ'פאטי המוכר נאפה בצורה שונה מהמאפים שמוכרים לנו, תוך שימוש בקמח מלא הנטחן בצורה מסורתית. זהו מקור נהדר לסיבים תזונתיים ופחמימות מלאות.

משלוח של אוכל הודי טרי יכול לספק תחושת שובע למשך שעות ארוכות מבלי ליצור תחושת כבדות. וכמובן, מאפשר ללקוח לעשות פסק זמן מהטירוף ולהזמין את החוויות מהמזרח היישר אליו לצלחת.

Facebook
Twitter
LinkedIn

כל הזכויות שמורות לוויקאנד מרקטס