ערוך תוכן

הבתים שלנו הם יותר ממבנים המספקים מחסה. הבתים שלנו מספקים לנו הזדמנות להראות את אופינו. עיצובי בית מודרניים מאפשרים גישה גמישה ליצירת בית מתפקד עם פאן אישי!

איך?

עיצובי בית מודרניים החלו בשנות הארבעים והחמישים כשאדריכלים ומעצבים שינו את הגישה אל הבתים. קווים ישרים, עצים חמים וגוונים נועזים הפכו בתים מתפקוד טהור לתחושת סגנון ייחודית. כך, בהשראת העיצוב המודרני, הבתים שלנו השיגו יותר עם פחות ואיפשרו לנו ליצור יעילות מתוך הסגנון האישי שלנו.

שלבים לעיצוב בית בצורה מודרנית

מהפשטות ועד ההתאמה האישית, עיצוב הבית המודרני מציע לבעלי בתים את היכולת ליצור בית שהוא גם פונקציונאלי וגם מסוגנן.

  • שמירה על הפשטות

ראשית, קחו בחשבון שפשוט לא הכוונה משעמם. קווים ישרים ונקיים, צבעים ניטרליים וצורות גיאומטריות. דרך אחת נהדרת לשמור על חדרים פשוטים (ולא משעממים) היא להימנע מלהעמיס עליהם. שלבו מקום אחסון רב שלא ניתן לראות כדי לשמור על פונקציונליות, אך שעדיין ייתן תחושה פשוטה.

פונקציונליות

הפונקציונליות יכולה להשתנות ממשפחה למשפחה ומחדר לחדר. תמצית עיצוב הבית המודרני פירושה שאנחנו עדיין יכולים להשתמש בחדרים כמו שרצינו, ועם זאת, להציג קווים נקיים ותחושה של מינימליזם.

  • טכנולוגיה בטוב טעם

הטכנולוגיה היא חלק מחיינו ובתינו. שמרו על מראה ותחושה נקיים באמצעות ייעול טכנולוגיות כגון שימוש באלקטרוניקה אלחוטית אם אפשר, או לכלול מקום עבור טלוויזיה ומחשב בעיצוב החדר.

  • תמיד פתוח

שטחים פתוחים הם מרכיב עיקרי בעיצוב הבית המודרני. לבתים שנבנו עם קונספט פתוח, אז האפקט הזה מפילוסופיית העיצוב נלקח בחשבון עוד בבנייה המקורית. עבור בתים אחרים, יש לשקול בחירות צבע, בדים או ריהוט המספקים מראה של חלל פתוח.

  • הכנסת סגנון אישי

לבסוף, מהו בית ללא אופי? היתרון העיקרי של עיצוב הבית המודרני הוא הגמישות שלכם להוסיף את המגע האישי! היסוד של הבית שלכם נשאר פשוט ונקי, ולכן הכנסת קצת צבע יהיה דרך דינמית להוסיף אופי.

היפכו את הסלון שלכם לייחודי עם כמה יצירות אמנות צבעוניות יחודיות.

מהו בית החלומות שלכם?

האם בבית החלומות שלכם יש חלל מגורים פתוח ומרחב המשלב את פינות המגורים והאוכל? האם אתם מעדיפים קירות ניטרליים וקולקציית אמנות מסוגננת?

Facebook
Twitter
LinkedIn

כל הזכויות שמורות לוויקאנד מרקטס