ערוך תוכן

אוהבים זהב אמיתי? בין שזה מיועד למי שאתם אוהבים ובין שזה מתנה ליום הולדת או אפילו חיזוק הנדרים, הנה כמה דברים שחשוב לעשות לפני שבוחרים את התכשיט המדהים ביותר, הפעם תכשיטי זהב אמיתי ביותר שתוכלו להעניק למי שתשמח לשמור עליו וליהנות ממנו למשך שנים ארוכות.

איך בוחרים תכשיטי זהב?

אחד הדברים החשובים ביותר שיאפשרו לכם לזהות כי אכן מדובר בזהב, זה קודם כול האישור, החותמת על גבי הזהב וההוכחה כי אכן מדובר בתכשיט שיש עליו חתימה של יצרן, כי יש חתימת קראט המעידה בצורה מדויקת על ריכוזו של הזהב בתכשיט עצמו.

כמו כן, עניין אישור התקנים הוא גם דבר בכל רכישה ובפרט כאשר מדובר בתכשיטי זהב שמגיעים עם תו תקן עם צורת כינור דוד המאשרת כי אכן מדובר בזהב טהור ללא הטעיה.

הכינור עצמו ממוקם על התכשיט עצמו והוא זה שמאשר לכם כי מכון התקנים חתום על כך וכי מדובר בתכשיט אמיתי מזהב.

שלב נוסף הוא לבדוק אם הזהב מתמגנט לכל מתכת אחרת, אם יש קרבה למגנט אכן מדובר בתכשיט של זהב. לעומת זאת, אם התכשיט הקיים אינו נדבק למתכת כנראה זה עתה נפלתם לתרמית ורכשתם חיקוי זול.

עומדים בעיצומה של בדיקה? את אותו הדבר עשו גם עם סוגר התכשיט וכן הטבעת או השרשרת עצמה.

האם התכשיט משחיר? אם כן ייתכן שיש לכם עוד סימן כי אין מדובר בתכשיט זהב

אחד הסימנים הברורים, זה תכשיט שהשחיר, אם הטבעת או השרשרת השחירו או שינוי את הצבע שלהם, הנה עוד סימן מובהק כי אכן מדובר בחיקוי זול שאיננו שווה את השקעתכם.

כמו כן, פרטים נוספים הם תכשיטים שגורמים לגירוי בעור, משום שאם מדובר בזהב, הוא לעולם לא יגרום לשום גירוי למי שיענוד אותו.

לכן, אם הצבע השחיר ואם התכשיט מייצר פציעה או גירוי על העור, אחרי ככלות הכול לא באמת מדובר בזהב ותצטרכו לוותר על הרכישה לטובת השקעת התקציב שלכם במקום שיבטיח לכם תכשיט זהב שעל הדרך אפשר לנקות אותו בקלות וצבעו המקורי יישמר לאורך שנים.

Facebook
Twitter
LinkedIn

כל הזכויות שמורות לוויקאנד מרקטס