ערוך תוכן

 

אם אתם הבעלים או המנהלים של בניין רב קומות כמו מלון, אתר נופש, בניין משרדים, מרכז קניות או אוניברסיטה אתם תדעו להעריך חלונות נקיים ואת החשיבות של בניין מטופח.

 

ניקוי חלונות בבניינים רבי קומות הוא תחום מיוחד בו מומחים משתמשים בציוד מיוחד בכדי לגשת ולנקות חלונות של בניינים גבוהים. ניקוי חלונות בבניינים רבי קומות ההוא עבודה שונה מאוד מעבודות סטנדרטיות אחרות ויש לקחת בחשבון גורמים רבים. אלה כוללים חשיבה כיצד ניתן להקל על הגישה לחלונות, שטחים ציבוריים שמתחת כגון חניונים ומפגעים פוטנציאליים כמו גם תנאי מזג האוויר ועיצוב הבניין בפועל ישפיעו על משך הזמן הדרוש לניקוי החלונות.

ניקוי חלונות בקומות גבוהות נחשב לעבודה בסיכון גבוה וכדי להפחית את הסיכון לפגיעה בעוברי האורח שמתחת, כל פיסת ציוד המשמשת לניקוי החלונות מחוברת באמצעות קליפ או שרוך לאנשים שמנקים את החלונות. זה מונע מציוד ליפול בטעות לקרקע ולפצוע מישהו למטה.

 

בהתחשב בסיכונים הכרוכים בכך, חשוב לוודא כי אתם משתמשים בשירותיו של מנקה חלונות מקצועי, בעל מוניטין, המתמחה בבניינים מסחריים ובעל ניסיון תעשייתי שיודע להניב תוצאות איכותיות. כאשר אתם קובעים את הייעוץ הראשוני שלכם עם ספק שירותי ניקוי החלונות בבניינים גבוהים, שאלו אותם כמה שאלות לפני שהם מתחילים, כגון:

 
Yeadimg

  1. האם הם מספקים הצעות מחיר ללא התחייבות? שלב הצעת המחיר הוא אינדיקציה מוקדמת לאופן שבו החברה תתנהל באופן מקצועי ועד כמה שירותי ניקוי החלונות שלהם יסודי. אחרי הכל, אם הם לא יורדים לפרטים בשלב זה, סביר להניח שהם לא ישקיעו את הטיפול והזמן הנוסף שהחלונות שלכם צריכים.
  2. האם שירות הניקיון שלהם כולל פינוי צבע, סיליקון ובטון? ספקי שירות איכותי ישתמשו במוצרים המסירים ביעילות כל שאריות מלח, אבק, לכלוך וכתמי מים. חברות מסוימות עשויות אפילו להציע להחליף זכוכית שרוטה או פגומה. הקפידו לשאול אם החברה מציעה ניקוי חלונות פנים כחלק משירותיהם שכן חלק ממנקי החלונות לגובה מתמקדים רק בניקוי החלונות החיצוניים.

 

מנקי חלונות רבי קומות ישתמשו גם בכלים ספציפיים המתאימים לגובה, לגודל ולסוגים שונים של חלונות. לחלונות בבתי חולים, בנייני משרדים ובמתקנים מסחריים ניתן לגשת באופן מסורתי רק עם ציוד גישה אווירי מיוחד כגון מעליות חוץ, כסאות מחוברות לגג ופלטפורמות. בנוסף, מנקי חלונות בבניינים רבי קומות ישתמשו במוצרים יעילים להסרת לכלוך, אבק, שאריות מלח, אבקה וכתמי מים עקשניים. מוצרים אלה נועדו להשאיר את החלונות נקיים, מצוחצחים וללא פסי מגב או שאריות סבון.

 

ניקוי חלונות גבוהים הוא אמצעי תחזוקה מונע ויש לבצעו לפחות פעמיים בשנה. במקרה של בניינים חדשים לגמרי, לעתים קרובות אנו רואים שאיטום החלונות יוצר כתמים שנחרטים בזכוכית ולא ניתן להסיר אותם. לכן אנו ממליצים לנקות את החלונות עד ארבע פעמים בשנתו הראשונה של הבניין ואז פעמיים בשנים לאחר מכן.

 

בעוד שהתעשייה רוויה במודעות לשירותי ניקוי חלונות מסחריים, למרבה הצער לא לכולם יש את הציוד הנכון ומנקים שהוכשרו כראוי לבצע ניקוי קומות בבטחה וביעילות. זה עוזר לבחון היטב את נותן השירות לפני ששוכרים את שירותיו.

Facebook
Twitter
LinkedIn

כל הזכויות שמורות לוויקאנד מרקטס